Totaal aantal pageviews

woensdag 8 augustus 2012

Een giraf kijkt van boven af.


                                                            Christiene Düthler ©

                                                                        Giraf.

                                                             Geschilderd op doek.

                                                                    40 x 40 cm.
                                     
                         
                          

16 opmerkingen:

Kay zei

een schatje
ik hoor hem knisperend kauwen
de malse blaadjes van de takken
terwijl kinderen reikhalzend in de hoogte staren
hij vraagt zich vast soms af
hoe zou het daar beneden zijn
waarna hij hier zijn kopje buigt
en denkt het is hier wel fijn.
Nu heeft een dame
een portretje van mij gemaakt
met al mijn vlekjes
heeft ze vast een paar zuchten geslaakt
maar ik màg er zijn
en ik ben blij
want vanaf nu
zal ik tussen de 'schatjes' staan.

;-) en ♥

Kay zei

correctie: FIER zijn kopje buigt
en uw gedicht is ook lief! ♥

Anna zei

Dieren, en dan nog wel een giraf... niet bepaald een makkelijke opdracht maar je hebt je weer met veel zorg en oog voor detail van je taak gekweten. Knap gedaan Christiene @->--

Marjolijn. zei

Mooi zo samen het schilderij en gedicht.
Nog een fijne avond meis.

A van de Aa zei

Ik vind zijn blik vol melancholie, maar wat wil je, na al die mensenbeestjes kijken, daar wordt je niet vrolijk van.

curieuzeneuzemosterdpot zei

voilà ..

dat bedoel ik! :-))

dit schilderij,
het gedicht dat hierbij hoort,
maakt van jou een unieke kunstenares, christiene!!!

ik maak een diepe buiging voor jou! :-))

Diana Drent zei

Het eerste wat mij opvalt zijn de giraf zijn ogen. Zo ontzettend mooi weergegeven.

Een lieve uitdrukking, bijzondere ogen. Inderdaad melancholie wat A zegt.

Christiene deze giraf sluit ik in mijn hart. Mijn complimenten.

Lutje zei

Dit is een hele mooie prent, hij kijkt ook zo lief daar van boven af....

gerdaYD zei

Eén van je beste creaties lieve Christiene wow! Jij bent als goede wijn: beter en beter met de jaren...

Kay zei

Wuif wuif ...
ik ben hhet hoor ---->

Lutje zei

Ik wens je een hele mooie vrijdag en voor straks een heel tof weekend!

klaproos zei

goeiemorgen lieve christiene, van uit de hoogte kijkt hij op je neer, maar niet om het neerkijken hé,

prachtig gedaan vrouw,
ik ben trots op je,

dank je wel voor je medeleven

xxx

Kay zei

vrolijk weekend Christiene ♥

yvonne zei

Net terug van vakantie, gauw even op je weblog kijken wat voor moois er op staat.
Kij ik recht in de lodderige ogen van een grappige giraf!
En ook meteen je gedichtje gelezen, zo is het fijn terugkomen van vakantie, Christiene.

Aritha Vermeulen zei

Hij is heel mooi, deze giraffe. Mijn zoons vinden hem allebei heel grappig. De jongste denkt dat de giraffe iets lekkers ziet, waar hij niet bij kan.

Leuk schilderij voor een kinderkamer!

Ria zei

Och Christiene wat mooi.Zo ontzettend lief.Die ogen zo aandoenlijk. Prahctig geschilderd.
lieve groetjes, Ria