Totaal aantal pageviews

donderdag 13 juni 2013

Christienes vlindertuin.











  
                                                           Christiene Düthler©

                                                        Geschilderd op doek

                                                                      en

                                                        Pentekening met krijt

                                                                  acryl verf.

                                                     deze vlinders zijn uit gevlogen.

26 opmerkingen:

Kay zei

Stuk voor stuk heerlijk,
ik kan geen keuze maken
uit uw tuin vol kleuren
het brengt een beetje zon vanop mijn scherm
maar de warmte die eruit straalt is meer dan een genoegen. ♥

jeer zei

Christiene,

Een heel mooie serie, ik hoop ze een keer op mijn balkon tegen te komen.

Groetjes,

jeer

p.s.
De NS heeft gereageerd, het lijkt er op dat een oplossing nu eindelijk dichtbij is.

Lilian zei

Dat zal een vlucht geweest zijn zeg, al die vlinders! Wat een kleurenpracht Christiene, heel erg mooi en vrolijk!

Als je geen vlinders in je buik hebt zitten, bookmark je gewoon deze pagina. Ik ben verliefd... op jouw vlindertjes!

liefs,
Lilian

fotorantje zei

een vlindertuin? een paradijs ja, wat een variatie
zoveel soorten mocht ik nog niet aanschouwen

mooi werk Christiene!

Marjolijn. zei

Schitterend!
En nu de zomerse zon nog, dan kunnen jouw mooie vlinders heerlijk fladderen..!!

Annette zei

Owh wat leuk Christiene...

Vlinderliefs, Annet

Joris... zei

Hallo Tineke,

Dat soort afbeeldingen moet de zon toch op andere gedachten brengen. Zo kleurrijk en prachtig weergegeven, de zomer kan niet meer op zich laten wachten. Jouw prenten zouden zowaar niet misstaan in een natuurprentenboek. Heel veel geduld heb je gehad om al die verschillende soorten weer te geven. Mooi om naar te kijken.

yvonne zei

Wat een geweldig mooie tuin moet jij hebben, Christiene. Heerlijk om in rond te dwalen tussen de vlinders.
Het zijn heel kleurrijke!

merel zei

wat een mooi tuintje heb jij wel

Lutje zei

een echte vlindertuin hier.
dit heb je weer mooi geschilderd

gerdaYD zei

Ha en joepie! Niet alleen plaatste je een nieuw log, je vergast ons bovendien op een wel heel schitterende reeks vlinders! Bedankt lieve Christiene, je bent een schatje én een begenadigd kunstenaar bovendien!

Marlou zei

Goedemorgen Christiene,

wat heerlijk, als je zo goed kunt schilderen.
Ik ben gek op vlinders, vooral ook, omdat ze nergens bang voor zijn. Ze kunnen zomaar op je neus gaan zitten en laten zich niet wegjagen...

Die blauwe met die roze blommekes...

Prettig weekeinde!

Marlou

.

A van de Aa zei

Menig vlindertuin benijd je om je collectie ;-)

Red Rose. zei

So sweet butterflies! They are very expressive.
Have a good weekend.
Green Tomato

Kay zei

Hallo C en een mooi WE ♥

denthe zei

Ach wat zijn deze leuk Christiene! Zo gedetailleerd! Prachtig gedaan!

Joris... zei

Hallo Tineke,
Kom je een heel fijn, zonnig en ontspannend weekend toewensen. Geniet ervan met volle teugen en zet even de zorgen opzij.

ruma zei


Hello, christiene.

  It is my joy to share your wonderful work.
  And sweet message charms my heart.

  I pray for your happiness and world peace.

Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

pascale zei

een hele mooi serie
en ik zou zelfs zeggen dat ik bijna een foto heb van een van je pronkstukjes :)
liefs

Ria zei

Heerlijk Christiene, hiervan krijg ik bijna vlinders in mijn buik,prachtig.
Dat huisje, wie de schoen past trekt hem aan , vind ik ook grappig.
Fijn dat ik even mezelf kan toestaan logje te lezen.
lieve groetjes, Ria

Joris... zei

Hallo Tineke,
Hopelijk niet weggewaaid vandaag. Het leek wel herfst deze ochtend, felle wind en regen. Gelukkig klaarde het later enigszins op en kwaam toch af en toe de zon even tevoorschijn. Hopelijk krijgen we volgende week echt wel het voorspelde zomerweer. Prettig weekend verder.

Lutje zei

nog eens naar de vlinders gekeken te hebben wens ik je een hele fijne zondag

curieuzeneuzemosterdpot zei

met zo'n unieke en wondermooie collectie vlinders kun jij direkt een tentoonstelling beginnen, christiene!!
succes gegarandeerd! :-))

Tammie Lee zei

tis the season of the butterfly and yours are lovely as can be ~

thank you for your kind messages and visits to my blogs!

Sandy zei

Love these butterflies - they are all beautiful - I do love your art!
Sandy

Rita zei

Hallo hallo Chritien.
Heerlijk wat een genieterieje in je vlindertuintje.
Geweldig...
tot zo