Totaal aantal pageviews

woensdag 7 december 2016

Gluren bij de buren.

                                                          Christiene Düthler©

                                                      Waldy

                                   Beagle-hond,geniet van de zon.

                                  Tekening-pastel krijt, op papier 35x26.

                                                      Christiene Düthler©


                                                    Kat Flip


                                           gluren bij de buren.

                                     Tekening-pastel krijt 18x26.


28 opmerkingen:

klaproos zei

ah wat een lieverds christiene,
leuk om te zien daar doe je je buren een groot plezier mee,
een feetje aan de muur :-)

lieve groet,
xxx

Mapi zei

Oh die blikken van beide dieren, echt geweldig !

Heel veel liefs en een warme wintergroet.
Mapi

Merel zei

Zo mooi bijna levensecht

jeer zei

Christiene,

Fraaie beestjes, allebei met sprekende ogen!
De hond op zijn gemakkie, die gelooft het wel.
De kat een beetje angstig kijkend van haal ik het muurtje wel.

Groetjes,

jeer

PRAATHUIS zei

Hoi Christiene....
ik heb een computer probleem...
Kan even niet bloggen en zo.
Maar heb nu wel je beageltje gezien: wat een schatje...

groetjes, Marlou

.

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve tekeningen,Christiene.
Erg mooi gedaan.

Groetjes Ans

Mirjam Kakelbont zei

Dat het een Beagle was, zag ik duidelijk, hoor (-: Heel knap getekend. Net als de kat. Met details tot in de finesse. Daarin onderscheidt zich de meester...
Warme groet.

dori zei

Liebe Christiene, das sind zwei süße Pastellkreide-Peichnungen! Weich und warm und lieb!

Dear Christiene, these are two sweet "pastel krijt" drawings! Smooth and warm and dear!

Many greetings from Dori
Viele Grüße von Dori

dori zei

Der Beagle ist grandios - ich kenne ihn!
The beagle is grandioso! - I know him!

dori zei

Die katze ist lebendig! gleich kratzt die süße pfote1

The cat is lifely! In the next moment the paw will fight! :)

Martine zei

Diertjes van de buren Christiene?
JE hebt ze geweldig mooi getekend............
ik heb vooral veel plezier aan die kat!

Lutje zei

oh, wat een lieve diertjes :o)
maar als ik zo over je denk
wat je ook schildert, het is altijd uniek en heel mooi
Eén @->- voor jou

Ferry - Jacqueline zei

Wat heb je schitterend mooi gemaakt. Beagle genieten in de zon.
Prachtig gedaan. Flip moest even gluren.
Mooi gedaan.

Fijne dag.
Groetjes Jacqueline & Ferry.

fotorantje zei

prachtig Christiene, ze zijn heerlijk aan het luieren

Ria zei

Heerlijk jou weer te zien Christiene,
Prachtige tekeningen.
Ik heb er een hekel aan als mensen bij me binnengluren. Zijn het dieren dan vind ik het fijn.
Lieve groetjes

mijnnikonenik zei

Wat een twee lieverds, die mogen rustig komen gluren!

willy zei

in dit geval mag het Christiene

twee prachtige werkjes

en ooit had ik ook een beagle

prettige dag gewenst

Marjolijn. zei

Wat een lieverdjes heb je vastgelegd..!!
Zo tevreden en lekker lui in het zonnetje.

Fijne avond meis.

Lutje zei

Eén @->- voor jou
ik wens je een hele fijne vrijdag en voor straks een heel leuk weekend

gerdaYD zei

Goede morgen lieve Christiene. Zoals je weet ben ik een paar dagen uit de ether verdwenen en wat zie ik hier bij mijn terugkomst? Een prachtig log met al even prachtige tekeningen! Bedankt om dit te delen!
Voor straks een heel fijn weekend gewenst!

A van de Aa zei

Was jij dat die over de schutting aan het blieken was ... ;-)
Fijn weekend

denthe zei

je hebt de karakters van de dieren heel mooi weergegeven Christiene! Flip ziet er uit als een echte deugniet :-) Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Lilian zei

Leuk en lief zijn ze, Christiene! De kat is mijn favoriet... knap gemaakt!
Liefs,
Lilian

yvonne zei

zo kijk je even niet op de weblog en dan ineens staan er weer twee fantastische tekeningen op, nog wel van krijt!
Wat zien ze er lief uit... lijkt mijn malle kat wel, glurend over de rand van een doos of bak. En Waldy is een prachtige beagle!

Tomoko zei

Hello,Christine!
Such sweet and adorable animals! You have captured their expressions very well. I am always impressed by your drawings. Have a wonderful day,Christine.

Annette Lemaire zei

Mooi Chrisje <3

Tammie Lee zei

Deze zijn zo schattig! Sweet persoonlijkheden en maakt me willen ze knuffelen.
Heerlijke week aan u ~

These are so cute! Sweet personalities and makes me want to cuddle them.
Lovely week to you~

gerdaYD zei

Goede morgen lieve Christiene. Om op je vraag te antwoorden, open deurdagen zitten er niet in hoor, we pronken lieve niet met wat we hebben. Op het internet kan je het zo nu en dan wel tonen maar iedereen effectief laten zien wat hier staat is gevaarlijk hé.
Fijne nieuwe week meid!