maandag 19 februari 2018

Wat is het hier stil hé


elfje in de sneeuw

Wat is het hier stil hé,mijn inspiratie heeft het diepte punt bereikt,
die mij een beetje denken te kennen,weten dat dit blog
altijd in beweging was,maar je moet ook de tijd hebben om iets te maken.
Maar wie weet?
Tot overmaat van ramp, heeft de griep mij in zijn greep
Ik kan zeggen zo erg heb ik het nog nooit gehad.
Blijft mij niets over als uitzieken.


Ik wens jullie een mooie week, zonder griep,heb je toch de griep
wens ik je van harte beterschap!!

lieve groet
Christiene.

19 opmerkingen:

  1. ojee, met de griep kan je niet anders dan het uitzieken, maar je bent er wel heel ellendig van
    inspiratie, ja die komt niet altijd
    wie weet brengt het vele rusten je nog op ideetjes

    vlug beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat wordt uitzieken Christiene

    van harte beterschap gewenst

    en die inspiratie komt wel terug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wie süss dein Schneeglöckchen Fee ist!!!
    Gute Besserung für dich und deine Kreavität wird auch wieder kommen!
    Lieben Gruss Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei ! Dat klinkt niet zo best,Christiene.
    Ziek maar rustig uit,want dat heeft tijd nodig.
    Het is in Blogland trouwens best rustig de laatste tijd.
    Ook ik plaats momenteel niet zo veel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja christiene oh lief mens, wat naar voor je,
    ik hoop dat het gauw over is,
    het is zo wie zo erg stil in blogland...

    Beterschap hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Christiene,

    Wat vervelend voor jou.
    Ik hoop dat je er een beetje snel vanaf komt.
    Inspiratie is niet altijd voorhanden, maar je hoeft ook niet per se iedere dag
    of iedere week iets te plaatsen. Ik ben allang overgeschakeld op circa eens in de maand.
    Dan blijf je toch bezig, maar de druk wordt minder.

    Groetjes en beterschap gewenst,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Christiene vergeet ik nog te zeggen, dat het elfje er wel schattig uitziet!

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Christiene, oh das ist ja schrecklich, dass Du so eine starke Grippe hast!!! Ich wünsche dir GUTE BESSERUNG BALD!!!

    Die Fee im Schnee ist SEHR bezaubernd! Wunderschön!

    Grüße aus dem Schnee zu Dir von Dori

    Dear Christiene, oh, this is really terrible, that you are ill with a bad flu!!! Ich wish you to feel better SOON!!

    The fee in the snow is very magic and so sweet! Wonderful!

    Snowgreetings from Dori to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. griep zit nu op zijn hoogtepunt volgens het nieuws
    hopelijk...............
    ik ben blij dat je er weer eens bent, en de tekening van je sneeuwklokvrouwtje is weer prachtig
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel beterschap meis, goed uitzieken hoor...!
    Ja, die inspiratie dat is heel herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Arme Christiene! Dat is niet fijn, zo'n heftige griep...
    Over inspiratie moet je je geen zorgen maken, dat komt wel weer. Eerst zorgen dat je beter wordt! Heel veel beterschap!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello,Christine,
    I hope you are recovering! Flue is going around here in Japan too.
    Beautiful painting,the snow lady!
    Good day to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moge deze mooie lentefee je helpen om snel te genezen.
    Zo zielig om ziek te zijn. Healingslicht verzenden.

    May this lovely spring fairy help you to heal swiftly.
    So sad to be sick. Sending healing light.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Christiene,
    Wat ontzettend naar voor je. Niet goed in je vel zitten en dan ook nog de griep krijgen. Veel drinken! En heel goed uitzieken. Ik hoop dat er iemand is die je kan helpen, bijvoorbeeld met boodschappen halen.
    Sterkte, liefs en heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede zondagmorgen lieve Christiene.
    Oei, daarom was het zo stil op je blog: weinig of geen inspiratie maar vooral de griep die je in zijn greep heeft! Verzorg je heel goed meid en wordt snel weer beter!
    In elk geval ben ik blij met dit wel heel mooi log, zelf vind ik dus niet dat het je inderdaad aan inspiratie ontbreekt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Christiene,

    Wat naar dat je ziek bent geworden. Er heerst erg overal. Goed uitzieken. Anders komt zo weer terug. Het is gemene griep.
    Je elfje heb je mooi getekend. Prachtig.
    Heel veel beterschap gewenst.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Christiene, het is inderdaad stil hier op je blog en mis je mooie tekeningen en gedichten. Hoop en wens dat het wat beter met je gaat. Lieve groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen