Totaal aantal pageviews

donderdag 12 september 2013

4.......Sterrenbeelden......


                                                           Christiene Düthler©

                                                           Sterrenbeelden.

                                                           pen tekening acryl.-30x21
                                                                   

                                                             Christiene Düthler©

een klik  op afbeelding
voor groter kijken.

25 opmerkingen:

klaproos zei

mooi christiene,
je raakt 'm tot op z'n puntje.:-)

xxx

Marjolijn. zei

Schitterende plaatjes Christiene.
Ik ben benieuwd naar de volgende...

Anna zei

Hé mijn sterrebeeld staat er bij. Mooi gedaan Christiene @->--

Joris... zei

Hallo Tine,
Ja, zo herkenbaar: maagd, weegschaal, boogschutter, schorpioen... we kijken natuurlijk uit naar het vervolg, vermits we benieuwd zijn hoe ons sterrenbeeld wordt weergegeven. Alweer een knappe prestatie, zoals altijd trouwens nietwaar.
Liefs, xxx

Martine zei

Je hebt mij mooi geschilderd Christiene en ik zie er ongevaarlijk uit.............
XXXm

Tammie Lee zei

how fun that you are doing the Zodiac. I look forward to the rest, if you are inspired to do them.

Hoe leuk dat u doet de Dierenriem. IK kijk uit naar de rest als je geïnspireerd te doen.

christiene zei

Ha Anna,en welke zou dat nu zijn...
een groetje Christiene.

Lutje zei

mijn sterrebeeld staat erbij :o)
je hebt dit weer prachtig getekent

gerdaYD zei

Ook ik ben benieuwd hoe je mijn sterrenbeeld vorm zal geven. Want wat je hier al toont is TOP lieve Christiene!

merel zei

je kunt er wat van

Red Rose. zei

Hello, interesting theme.
Especially I like your Sagittarius pointing at Scorpio!
Green Tomato

fotorantje zei

zo mooi, ik herken ze allen

Lilian zei

Wat een leuk idee om je eigen versie van de sterrenbeelden te maken! Helemaal in jouw stijl, mooi gedaan lieve Christiene!
Ik stuur je een fonkelende sterrengroet,
Lilian

A van de Aa zei

Ben benieuwd naar de andere 8.
Maar deze zijn al top.

yvonne zei

weer een aantal aparte pentekeningen, je verbaasd ons iedere keer. ha, en mijn sterrenbeeld staat er ook bij, ziet er mooi uit.
ben benieuwd naar de andere sterrenbeelden. fijn weekend, christiene.

yvette zei

ik wacht en wacht af

mooimooimoi

Kay zei

Mijn sterrenbeeld staat er bij
en vind ik heel mooi geslaagd,
maar eigenlijk is de hele serie
fijn en fraai in beeld gebracht.
Fijn WE C-tje en tot ziens ♥

Joris... zei

Hallo Tine,
Een regenachtige dag, typisch zomerweer voor de lage landen. De herfst is in aantocht, het kleurenpalet van de natuur zal snel rijker worden. Misschien wel goed voor inspiratie op te doen en de komende winter door te komen.
Liefs en fijn weekend, xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

heel mooi, die sterrebeelden van jou, christiene!

je weet ze weer op jouw eigen, bijzondere manier weer te geven! :-))

fijn weekend,

pascale zei

ik kijk al uit naar de steenbok ;)

Lutje zei

ik wens je een heel fijn weekend

denthe zei

Jouw boogschutter vind ik geweldig, veel beweging erin, en je maagd is ook heel leuk.

Lutje zei

...een fijne zondag....

gerdaYD zei

Mijn sterrenbeeld is er nog altijd niet bij? Maar wat niet is kan nog komen hé? Fijne zondag lieve Christiene!

Joris... zei

Hallo,
Tja, helaas is de vakantie voorbij. Morgen gaat het terug richting werkvloer en dat is een minder aangenaam vooruitzicht. Vandaag hielden de weergoden het min of meer droog, jammer genoeg vallen alweer de eerste druppens. Alvast een schitterend begin van de nieuwe week gewenst.