zaterdag 25 augustus 2012

Blauwe Vlinder.


                                                        Christiene Düthler©

                                                           Blauwe  Vlinder.

                                                         Op doek geschilderd

                                                                  50 x 60.

                                                                       ----


                                                       Diana, bedankt.

                                   Voor het plaatsen van mijn schildering

                                                        zomer voetjes.

                                                  http://fineart.jouwpagina.nl

.                                            http://solitude-sweetsolitude.blogspot.nl

                                                                          -------

17 opmerkingen:

  1. Lief van je om me zo uitgebreid te bedanken, het is mij een kleine moeite, een groot genoegen.

    Ik heb nog een startpagina over pinupart: http://pinup.jouwpagina.nl/

    Van de week landde er een vlinder op mijn arm dat vond ik zo bijzonder ook omdat dit me nog nooit eerder was gebeurd. Nu zie ik jouw mooie geschilderde vlinder en denk even aan dat moment terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jouw vlinder.
    Ik moet zeggen dat ik er weinig gezien heb deze zomer.
    Maar misschien ligt dat ook aan mij.
    Fijne zaterdag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vlinder lieve christiene,
    hij zal een mooi plekje bij diana krijgen dat is zeker,

    een heel fijn weekend gewenst
    lieve groetjes

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben deze zomer in een vlindertuin geweest, daar zaten ook mooie exemplaren.
    Deze heb je mooi geschilderd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet dat ik van je kunst hou lieve Christiene, en dat is deze keer net anders: wat een plaatje van een vlinder, heerlijk om naar te kijken, bedankt!
    Fijn weekend meid, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie vlinder, christiene, en dat blauw komt zo mooi uit op die grijze steen. schattig is ook het spinnetje naast de vlinder.
    wel oppassen dat hij niet opgegeten wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik ben er weer.
    Na een tijdje uw schrijfsles te hebben gemist
    ben ik blij u weer te kunnen bezoeken.
    Een eerste indruk na mijn afwezigheid
    vindt u van nu af aan weer op mijn blog.

    Ondertussen heb jij nog niets van talent ingeboet hoor,
    deze is weer prachtig.

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn eerste reactie, "Diana".

    Deze vlinders blijven nooit zitten als je ze met open vleugels wilt fotograferen.

    Mooi geschilderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op je reactie dat je Christiene bent.

    Zie de eerste reactie bovenaan van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo hallo Christien...ha ha wat wil je ook anders.
    eerst ga je aan het pronken met zo'n prachtige vliegende heksie en gelijk kom je met zo'n prachtig blauw zomer vlinderke.
    Zomerkoorts....
    Meiske wat een kleurrijk kunstwerk.
    Ik hou hier wel van, wat ga je doen als strakjes de R in de maand komt??
    Niet aan denken we blijven zomeren, hé.
    Dag daggie lieve zomergroetjes..genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't is beeldmooi tot in de details, christiene!

    zelfs dat kevertje is een plaatje! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gevoelig gepenseeld Christiena...

    Vlindergroetjes...Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lief mooi blauw vlindertje,
    lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wij hadden hier vannacht ook 2x stroompanne....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je een vlinderachtige dag lieve Christiene, even mooi als jouw vlinder hier boven oogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai...

    ik ben gek op vlinders!
    En weet je waarom?
    Nee, niet alleen om het dartelen en fladderen..
    maar ... omdat ze niet bang zijn!
    Ze gaan gerust op je neus of op je wang zitten. En zijn niet bang!

    En in heel veel talen heeft de vlinder zo'n mooie naam!
    Wat dacht je van Schmetterling, of Papillon of Butterfly.
    Heerlijk toch...

    Mooi blauw!
    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De heks hier onder vind ik mij toch zo een schatje. Ik heb heksen gekend die nog niet half zo lief waren hehe. ♥

    BeantwoordenVerwijderen