vrijdag 5 oktober 2018

Christienes brillenkokers

                                                                 Christiene Düthler ©


                                                           Christienes brillenkokers.


                                   Na een lange blog-stop wil ik even laten weten
                                   dat de gezondheid van mij man op dit moment zeer broos is.


                                                                weinig tijd......
                                                      ik wil er voor hem zijn.

                                                       Groetjes Christiene
                                            
                                             

                                                           
                                                          



26 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte,Christiene.
    En je brillenkokers zijn echt prachtig !

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christiene,

    Dat is geen prettig bericht.
    Veel sterkte gewenst voor je man en jouzelf.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik nog te zeggen dat het mooie brillenkokers zijn!

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer van je te lezen, Christiene! Al is de inhoud van je bericht even wat minder. Wat naar dat je je zo'n zorgen maakt om je man. Dan is het inderdaad lastig om te bloggen. Doe wat voor jou goed voelt om te doen. De blog loopt niet weg en wij ook niet🙂 veel sterkte voor jou en je man.

    Enne... Zo'n mooie brillenkoker wil ik ook wel... Prachtig gedaan!

    Liefs en een groetje met kracht,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, dear Christiene from the beautiful Netherlands,- - - the summer passed and I did not see a new post from my artfriend Christiene. Now I know the reason.... - - - I send here in thisnight my best wishes for your husband. He may be healthy soon. I wish you the best energy to do this your wonderful support for him. My thoughts are with you!

    Your art is as charming as always.

    Have a good night in your dreamy autumn Netherlands - with greetings from dreamy Bavarian Forest with Dori.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie gedachte om zo'n orginele brillenkoker te maken, zoiets is uniek, en je tekening is prachtig op jou manier....
    Ik snap dat je tijd neemt als je man ziek is, dus neem je tijd, ik denk aan je!
    .Ik wens je een heel fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn te lezen. Wat naar dat je man zo broos is. Je maken je zorgen om je man. Het kan wel voorstellen dit voor gaat. Sterkte met je man. Mooie brillenkoker heb je gedaan. Konijn erop gedaan zo te zien? Helemaal geweldig. Beterschap knuffel voor je man. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En voor jou ook sterkte. Rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig werk
    zo erg van je man, tuurlijk wil je hem nu bijstaan, maar neem ook op tijd en stond wat rust
    goede moed en heel veel sterkte Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig werk Christiene

    ik begrijp best dat je nu andere prioriteiten hebt

    veel goede moed gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach lieve christiene dank je wel dat je het even laat weten, heel veel sterkte, en natuurlijk begrijp ik dat je er voor hem wilt zijn,
    een dikke knuffel van ons
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Christiene al mis ik je ik begrijp dat je er voor je man wil zijn en wens jullie beide héél veel sterkte.
    Een warme knuffel voor allebei.

    De brillenkokers zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei lieve Christiene, de gezondheid van je lieve man is momenteel heel broos.
    Geen wonder dat je er uitsluitend voor hem wil zijn en ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij er weldra weer boven op zal komen! Courage...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte met alles meis.
    Mooie brillenkokers heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello,

    Ah, these are entirely deer!
    Lovely days and beyond to you ~

    Hallo,

    Ah, dit zijn volledig herten!
    Mooie dagen en meer voor jou ~

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte gewenst voor je man maar ook voor jou en ik kan het heel goed begrijpen dat je r dan even niet bent. De brillenkokers zijn echt super. Doe het rustig aan, ben er ook soms niet wegens gezondheid maar er is volop hier om nog eens te bezoeken. Houd je zelf in acht en neem ook je rust. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei Christiene dat klinkt zeer ernstig, begrijpelijk dat je er voor hem wil zijn. Geniet samen van elk mogelijk moment. Liefs.
    Je brillenkokers zijn prachtig.
    Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kom je zomaar even een groetje brengen!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Christiene,

    net nu ik weer aan het bloggen ben gegaan, en je opzoek zie ik dat je man ziek is en dat je er voor hem wilt zijn...

    Ik wens je heel veel sterkte...

    Dikke pakkerd van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel veel moed. ik blijf jou volgen: prachtig werk, nog steeds

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedecoreerd. De natuur en al haar geuren en kleuren laat jij hier echt schitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Morgen heb ik geen tijd,
    dus krijg je vandaag al je kerstwens van mij:

    ***Kerst___
    een mooie kans
    om je te schrijven
    hoe belangrijk en dierbaar
    jij bent voor mij !
    Hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zomaar 'n groetje, om te laten weten dat ik aan je denk. Hopelijk zijn er lichtjes voor jullie in deze donkere dagen. In elk geval wens ik je vast een goed nieuwjaar met kracht, liefde en gezondheid.
    liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens je een goed begin
    en een jaar volkomen naar je zin.
    Happy 2019 !!!!
    En hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Christiene, wishing you and your family a happy new year.

    It's me, Sandra, who made a doll called Christiene.

    Sandra xXx

    BeantwoordenVerwijderen