zaterdag 16 maart 2019

Als samen er niet meer is.


                                         Altijd samen,nooit alleen
                                         onafscheidelijk,altijd,één
                                         samen is een groot gemis
                                         als samen er niet meer is.


                                         Hier bij dank ik jullie
                                         voor de mooie woorden
                                         bij het stilstaan
                                         van mijn verdriet en gemis.


                                                  Lieve groet
                                                  Christiene


14 opmerkingen:

  1. Christiene, het is moeilijk om alleen achter te blijven en iedere dag het gemis te voelen. Maar er komen weer fijnere tijden, eens schijnt de zon weer en denk je aan het eind van de dag....he, wat was het vandaag een goede dag!

    Nog heel veel sterkte voor de komende tijden en fijn dat je weer een beetje met je blog bezig bent!
    Het is een heel mooi gedicht en mooi schilderij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christiene,

    Het lijkt mij zeker moeilijk om na een zo'n lang samenzijn alleen verder te moeten. Ik wens je toe, dat je toch weer een zinvolle invulling kunt oppakken.

    Alle goeds,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve groetjes terug
    als je alleen achter blijft is het nooit plezant
    hopelijk heb je veel aan je vrienden en familie
    *Ik wens je een hele gezellige zondag en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Christiene,

    Ach... wat is dat nou een droevig bericht...
    Ik moest al veel aan je denken, en vroeg me af hoe het met je zou zijn.
    En nu weet ik het.

    Het zijn zware tijden voor je.
    Ik hoop, dat het langzaamaan lichter wordt.

    Heel veel liefs en sterkte voor jou...
    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Christiene, the pain is so big! May every tear change into a diamond shining soft and bright like eternal freedom.

    This evening I heard a song in classic-radio with following text:

    "Close your eyes, my heart is so near by your heart"

    These two little beautiful birds from your wonderful and hopeful drawing....

    Big hugs and tears from Dori


    Thank you for posting!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat droevig berichtje om te zien. Het blijft zware tijden voor je. Het is ook hele gemis van je man. Nogmaals nog heel veel sterkte. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat lijkt me inderdaad heel erg zwaar Christiene
    dat is echt je maatje verliezen, je steun en toeverlaat
    k wens je heel veel kracht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en ik begrijp helemaal goed dat een verlies heel zwaar kan zijn. Veel moed alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Christiene,

    Zo vaak heb ik op je site gekeken
    of ik je hier weer tegenkwam
    om met jou verdriet te delen
    wat zo intens binnenkwam.

    Heel veel sterkte Christiene
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. moeilijke tijden voor jou Christiene

    ik wens je veel sterkte toe



    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om weer van je te lezen, lieve Christiene. Je schrijft mooie woorden in deze blogpost. Het eerste stof is neergedaald en dan komt het besef dat je verder moet, dat is misschien wel het moeilijkst van alles. Ik hoop dat de kunst je hier in ook kan helpen, in verwerken of afleiden van het grote verdriet. Zorg goed voor jezelf, lieve Christiene en weet dat we aan je denken hier.
    Liefs en een warme groet,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja,het valt niet mee lieve Christiene.
    Ik leef met je mee... .

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil je gewoon even laten weten dat ik aan je denk en dat ik je ook sterkte wenst maar dat je ook de moed en kracht weer vind om weer wat te schrijven. Want ook het schrijven kan je helpen om het te verwerken op jou tempo en tijdschema. Heel veel liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Christiene,

    Onze Yova bestaat niet meer. Wel andere linkje.

    PS: onze website heeft een nieuwe naam gekregen SKYBLOG.NL (wil je onze oude linkje van Yova aanpassen voor ons? Dank je wel alvast!)


    Sterkte! Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen