vrijdag 26 juni 2020

Wat heet zomer.......



                                            Als een vis in het water.   Christiene Düthler©

                                                                                     Op doek geschilderd.


                                                    Zomer voetjes.     Christiene Düthler©
                                                                                      op doek .



                           Een vlieger die hoog aan de hemel staat.    Christiene Düthler©
                                                                                                  op papier



                                      Een proost op de zomer.    Christiene Düthler©
                                                                                                  op papier



                                               Wat heet zomer.    Christiene Düthler©
                                                                            Geschilderd op doek

                                                Zo maar een greep zomer schilderingen

                                                               door de jaren heen.


                                                      Wens jullie een mooie zomer.

                                                       ---------------------------------

                                                              Zomers groetje

                                                                 Christiene

                                                           
  

27 opmerkingen:

  1. heel mooie allemaal
    vreemd beestje voor op die zomervoetjes
    mooie originele bikinibroekjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal mooi Christiene, maar de onderste is super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christene,

    Dat ziet er (lekker) zomers uit, hoewel ik het zelf ook te heet vind.
    De vis vind ik heel fraai, de rest natuurlijk ook, maar die springt er voor mij uit, maar dat kan hij beter niet doen. Lekker blijven zwemmen!

    Groetjes,

    jeer

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi werk Christiene..

    ik heb een zwak voor die zomer voetjes

    zonder de laatste te vergeten

    fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk Christiene, di e vis geeft licht, wat mooi joh,
    ik hou van de zomer...
    mensen zijn anders vriendelijker vrolijker,
    en het werkt goed tegen corona :-)

    lieve groet,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Christiene,

    eerlijke zomerse schilderijen.
    Ik vind het geweldig zoals jij werkt...
    Je wordt er vanzelf heel vrolijk van...

    Prettig weekend,
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Christiene,

    das sind herrliche Sommer-Impressionen im Christiene-Stil! Eine Sammlung aus einigen Jahren: Das gefällt mir! Der goldene Fisch im Wasser ist EXTRANO! Lustige Tätowoerung an den Sommerfüßen - und der Vogeldrache steigt herrlich in die Luft. Ich spüre die Luft!
    Überall schöne Damen am Wasser und am Strand!

    Ich wünsche Dir schöne warme Sommertage und Sommernächte und grüße Dich herzlich aus dem Bayerischen Wald!

    Dori

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze schilderijtjes van je voelen voor mij heel zomers aan, en ze zijn weer zo mooi gemaakt
    /Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer mooi. De laatste is echt superrr mooi gemaakt. En ook van deze zijde mijn zomergroetjes maar hoef niet zo warm te worden van afgelopen dagen want dat bederft de nachtrust wel een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vol zomerse humor! Ze spreken me aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastische Sommerbilder,
    lustig und fröhlich,
    leicht und unbekümmert
    auch der Fisch schwimmt so dahin im sommerlichen Licht
    Ich habe mich gefreut und ab heute ist diese Hitze vorbei, dass besser in der Nacht zum schlafen bei mir gibt.
    Lieben Sonntaggruss Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. :-) wat ben je toch een lieverd Christiene <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Groetjes!
    het waait hier nog steeds enorm...
    Maar dan wappert de was ook lekker droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met deze prachtige schilderijen in beeld, detail, compositie, kleur en lijnenspel ontwaak jij mijn zomergevoelens. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben! Ga zo door, Christiene!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt echt een uniek talent! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig en kan niet kiezen welke ik de mooiste vind. Die vis...even dacht ik dat het een foto was, zo knap heb je het licht gevangen.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Christiene,

    ik ga even de hort op: twee weken naar Oostenrijk.
    Tot later!

    marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Christiene,
    Each piece is a delight to see! The summer feet are lovely and make me smile. Kite flying, i know two people who love doing that. It is charming. I wish you a lovely summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig is het intussen minder warm ;-) Mooie compilatie van jouw werkjes heb je gemaakt, daar wordt een mens vrolijk van!
    Liefs en een zonnig groetje,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel verschillende werken.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. klettert het water bij jou ook zo lekker naar beneden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. met deze schilderijen is het echt zomer! maar dan liefst zonder regen. En ik vind de zon heerlijk, lekker buiten zitten en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je weer blogt, ik zet je in mijn Werkwijze lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lieve christiene, waar ben je....
    het is inmiddels herfst, de blaadjes zijn van de bomen, weldra dwarrelen er wellicht vlokjes sneeuw naar beneden en dan lig jij nog in je bikini aan het slootje hier in je blog....., kom je binnen spelen met me:-) gezellig samen kliederen..... ik kijk uit naar je volgende blog
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Christien,
    Ik kwam even kijken naar jou weer tekening kunnen van genieten. Echt koud buiten. Mooie herfst kleuren te zien. Ik wens jou fijne dag veder.Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Er zijn al vele seizoenen voorbij gegaan en in deze tijd van koude, vorst en grijsachtige weer, kom ik je even mijn groetjes brengen.

    BeantwoordenVerwijderen